De Wageningse tak van Clan Mackay reist naar China en Singapore

Chaoyang (door Abel)

Beste lezers,

Wij zijn gisteren naar Chaoyang geweest. Dat betekent park van de zon. Papa was eerst niet mee. Papa had een afspraak met een meneer van de Nederlandse ambassade in China. Wij zijn eerst gaan lopen. Er was veel kunst en er waren ook achtbanen. Na de picknick wachtten we papa op. En toen papa kwam, gingen we zwemmen in het Beach Theme Park en daar kon je ook spelen op het strand. Tijdens de Olympische Spelen waren daar de beachvolleybalwedstrijden!

's Avonds zijn we naar een Japans restaurant geweest. Daar hebben we sushi en heel veel vis gegeten. Thirza had heel veel sojabonen op en ik vond het best wel chic. Ze hadden ook een knopje en als je erop klikte dan ging er hard muziek aan en dan weet je dat daar iemand wil afrekenen.

Leuk dat jullie mee lazen.

Abel

Reacties

Reacties

Maaike

Hoi Abel, wat een leuk verhaal weer! Jullie beleven wel van alles he? Brengen jullie ook souvenirs mee naar huis straks? Ik ben erg benieuwd wat er echt chinees is, wat we hier niet kennen.
Geniet d'r van!
Maaike

Nicole

Oh, dat ziet er lekker uit. mmmm...

Ik ben ook wel heel benieuwd naar jullie souvenirs. Wat een leuk park, zal wel lekker zijn geweeest met die warmte?

Veel plezier nog! Nicole

Maria

Weer een top verhaal! Dank Abel!

opa en oma

Hoi Abel, Super dat je ons weer een verhaal schrijft.
Jullie hebben daar heerlijk kunnen spelen zie ik.
Van het weekend weer even skypen.
liefs en xxx opa en oma.

abel

Maaike, ik weet nog niet hoeveel souvenirs ik meeneem, maar ik heb al wel een stappenteller. Een verenvoetbal is een echt Chinese souvenir.

Nicole, het park was heel fijn met de warmte.

Francisca

Dat ziet eruit als een heerlijk waterpark! Fijn hoor!
Een stappenteller, dus nu ben je ook al je stappen aan het tellen? Veel plezier nog!

Ruben

Hej, Abel

Die naam vind ik niet zo toepasselijk want op de foto's zie ik alleen maar grijze wolken. Ben je ook nog op souvenirjacht gegaan? Ik wel en ik zie je bij den volgende blog.

Doei!

Natasja

Wat een leuke dag hebben jullie gehad.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!