De Wageningse tak van Clan Mackay reist naar China en Singapore

Wuxi en Singapore (door Abel)

13 juni

we zijn naar de grootste boedha van China hij was maar liefst 88 meter groot.

Het was er erg druk

Thirza moest heel nodig plassen

We moesten de ronddraaidingen helemaal ronddraaien en dat gaf geluk

Daarna gingen we van wuxi met de hogensnelheidtrein naar beijing en we zijn ook een keer in de maglev dat is een mageneet zweef trein en dat is de snelste trein ter wereld.

wij willen nog een keer naar de Chineese muur.

16 juni

we gaan morgen naar singapore

als we naar singapore gaan zie ik mijn vriend ook weer want de moeder van mijn vriend moet ook werken in singapore

en daar gaan we misschien naar de jungle.

en we komen half 12 aan in singapore dat wordt heel laat.

Reacties

Reacties

Ruben

Hej, Abel,

Ik ben je vriend die je bedoelde en leuk dat je het ook laat weten aan je familie!

Natasja van Vugt

Abel, wat een machtig avontuur beleven jullie. Heel leuk om mee te lezen wat jullie allemaal beleven. Veel plezier nog.

opa en oma

Lieve Abel en Thirza, wat een klim weer , jullie waren zeker wel moe toen jullie helemaal boven waren bij de Boedha.
Ik hoop dat het jullie geluk brengt.
veel liefs kusjes van Opa en oma ook natuurlijk aan Thirza.

Feikje

Hoi Abel wat maken jullie veel mee zeg. Hebben jullie nu nog wel tijd voor schoolwerk?
Leuk dat je straks je vriend ontmoet. Veel plezier nog.
Groetjes aan papa, mama en Thirza

Ruben??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Misschien maar dat zegt nog niet alles dat jullie naar de jungle gaan, hoor! Ik popel o jullie weer te zien.????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!