De Wageningse tak van Clan Mackay reist naar China en Singapore

Reizen (door Abel en Thirza)

Beste lezers,

We reizen heel veel. We zijn al naar Beijing, Hohhot en Fuzhou geweest en we gaan binnenkort naar Shanghai, Wuxi en Singapore.

Als we terug gaan naar Nederland hebben we gezien dat het heel fijn is om business class te vliegen, omdat je dan veel plek hebt om te slapen en het is daar heel rustig en je hebt een voetensteun en een TV. Dat willen wij op de terugweg ook graag. We hebben niet genoeg geld om de business class te betalen. Als we al ons zakgeld dat we in China krijgen bij elkaar leggen hebben we 19,50 euro. We willen nog lege waterflessen en foto's van onszelf verkopen, maar we denken niet dat dit genoeg zal zijn. Daarom willen we jullie vragen ons te helpen. Als je een e-mail stuurt naar abel (at) clanmackay.nl of thirza (at) clanmackay.nl dan geven wij jullie ons rekeningnummer om geld op te storten.

We hopen dat jullie ons willen hebben.

Groeten,

Thirza (7 jaar) en Abel (9 jaar)

Francisca

En mama en papa laten jullie dan in de Economy zitten? Of willen die soms ook Business Class vliegen :-)

Nicole

Tja, je kunt altijd vragen hè? Hebben papa en mama geen klusjes die jullie voor ze kunnen doen? Bv voor1euro stofzuigen. Of moeten jullie dan non-stop stofzuigen om genoeg te verdienen?

Linda

Geld heb ik helaas ook niet, maar ik heb wel een tip. Stroopwafels laten invliegen en die samen met een glas ranja verkopen. Beetje lief kijken erbij en je hebt die tickets zo bij elkaar.. Succes!

opa en oma

Hoi Abel en Thirza, leuk idee om zo toch misschien terug te kunnen vliegen Business class. Ik zie het al helemaal voor mij jullie lekker luxe en papa en mama in de Economy. Jullie hebben nog 2 maanden om op vrolijke, ludieke wijze geld in te zamelen. Wie weet lukt het jullie?
En hoeveel geld denken jullie nodig te hebben om zo luxe te kunnen vliegen?
Succes met het inzamelen.

Liefs opa en oma.

opa en oma

Het is heel veel klusjes doen, waar papa werkt misschien kunnen jullie daar gaan werken?
Jullie zijn toch bijna klaar met jullie schoolwerk en kunnen zo € 2000,00 ophalen.
Dus gauw aan het werk.
Het is een hele klus. liefs en laat maar weten of het jullie lukt.

Ruben

Balen zeg, dat jullie geen businessklas kunnen reizen maar ja, dan ben je €1000,- verder dan de normale klas. En dat is nog niets want in de firstklas ben je vier keer zo veel euro verder dan de normale klas.Ik heb maar €0,50 cent in m'n portemonee want ik heb alles op de bank gezet. Effin, ik hoop dat jullie wel wát geld inzamelen maar het is denk ik nog lànge niet genoeg. Veel succes!