De Wageningse tak van Clan Mackay reist naar China en Singapore

Mongoolse woestijn en tropisch Fuzhou - door Abel

Beste lezers,

Wij zijn drie dagen geleden naar de woestijn geweest en we gingen met een kameel door de woestijn.

Eerst gingen we 2,5 uur in de auto en daarna waren we daar en gingen we in een jeep door de woestijn en we waren heel beroemd.

Daarna hebben we in een hotel gegeten met een professor die zelf een bacterie gevonden heeft en heel beroemd is.

Op zaterdag vlogen we naar Fuzhou. We hebben een hele grote hotel kamer en het hotel heeft een zwembad We gingen heel laat naar bed.

Zondag gingen we naar de expo en ik ging klimmen en daar was ik heel goed in en Thirza mocht niet klimmen omdat ze te klein was.

We hadden daar veel eten en drinken en tractoren. Als eten en drinken hadden we melk en buffelkaas en buffelmelk.

Wij zijn gisteren naar de stad geweest en we gingen langs oude straten en ook langs de zee godin.

En Thirza ging daar bidden en dat kon ze goed.

Na de stad gingen we in het park lopen en daar was het heel mooi.

En nu is het dinsdag en nu gaan we met het vliegtuig vliegen terug naar Beijing.

Leuk dat jullie mee lazen.

Reacties

Reacties

Francisca

Dat klinkt allemaal erg leuk!
Een zwembad,het zal ook vast heerlijk geweest zijn om even te zwemmen gok ik zo!

Nicole

Wat een mooi verslag Abel, en wat leuk al die foto's. Veel plezier met de reis naar Beijing.

Abel

Francisca het was wel fijn dat we konden zwemmen

opa en oma

Wat een avonturen beleven jullie, Abel.
Jeetje wat kan jij hoog klimmen.
En vonden jullie het weer leuk een ritje op de kamelen?
Hebben jullie toch ook gedaan in Marokko.
Een heel mooi verhaal en mooie foto's.
Gaan jullie weer terug naar hetzelfde appartement in Beijing?
Als julilie daar weer zijn gaan we wel weer een keer skypen.
Kusjes van opa en oma Krikke.

Ruben

Leuke foto's zeg in die woestijn ik wou dat ik daar ook was met jullie.

abel

ik vindt het ook jammer dat ik je niet mee kan nemen

Iris vd staaij

Wat stoer, dat klimmen! En wat leuk dat jullie beroemd waren! Jullie beleven wel veel spannende dingen!

Sandra

Wat doen jullie toch allemaal stoere dingen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!